עימותים עד הרגע האחרון: "לפתוח בחקירה פלילית נגד הליכוד"

    גואל ועקנין No Comments on עימותים עד הרגע האחרון: "לפתוח בחקירה פלילית נגד הליכוד"
    15:55
    19.05.24
    קובי פינקלר No Comments on נשיא איראן מעורב בתאונה באווירית; מצבו טרם ידוע | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העימותים בין הליכוד למפלגתו של כחלון ממשיכים גם בעיצומו של יום הבחירות. הבוקר (שלישי) פרסם מטה הבחירות של כחלון הודעה בעניין ההקלטה שפורסמה שבה נשמע כחלון מדבר. ב'כולנו' טענו כי "מפלגת הליכוד מודה הבוקר שהיא זאת שעומדת מאחורי זיוף קלטת העבר הערוכה של משה כחלון שהופצה אמש למאות אלפי אזרחים. בדיון בפני יו"ר ועדת הבחירות כבוד השופט סלים ג'ובראן הודו בליכוד בחשדות הפליליות. מפלגת כולנו פנתה לכבוד השופט בבקשה להורות על פתיחת חקירה פלילית כנגד העומדים מאחורי זיוף ההקלטה, עריכתה והפצתה".

    כחלון עצמו הקדים להצביע ואמר "אנחנו ביישורת האחרונה של קמפיין אינטנסיבי ומרגש. היום זאת הפעם הראשונה שלא אצביע ליכוד אבל אני עושה זאת בלב שלם. אנחנו מרגישים מצויין, שהגענו לשיא בזמן הנכון ואני בטוח שנפתיע את כולם היום עם סגירת הקלפיות".

    כמו"כ תקף כחלון את מתחריו ואמר כי "הקמנו את מפלגת כולנו בכדי לשנות את פני המדינה, אנחנו היחידים שיש להם את האומץ להילחם בטייקונים, במונופולים ובקבוצות הכח בשביל האזרחים. כל התקופה ניסו להסיט אותנו מהדיון הכלכלי חברתי. ניסו לקחת אותנו לקונגרס, לאיראן ולדעא"ש אבל אנחנו התעקשנו להשאיר את סדר היום שלנו".

    "פתאום כולם נהיו חברתיים, ביבי ובוז'י נזכרו שיש משבר דיור. פתאום כולם נזכרו במצוקות החברתיות. חטפנו חבטות לאורך כל הדרך אבל לא התייאשנו והמשכנו להילחם. מנהיגות חייבת אומץ, מי שאין לו אומץ מקומו לא בפוליטיקה. יותר מנדטים הם יותר רפורמות ויותר כלים", אמר כחלון.



    0 תגובות